Va hände?

Ja va hände egentligen? Matte somna vid 20 igår och Fredrik å jag kröp till kojs till 23- tiden.. Vi skulle åka till Örebro nu på morgonen, vara där 9.30 eftersom vv mötet börjar då så jag tänkte ställs klockan så vi inte missa det, men både Fredrik å jag visste ju att både vi och Matte skulle vakna innan dess.. Natten va sådär, han vakna 00, 03 och 05, sen vid 06,30 tog jag upp han i sängen så han låg där å käka, vände mig om och putta på karln så han skulle vakna å ta med knatten ner så jag skulle få sova vidare! Men va händer, jag tittar på klockan och hon är 9! Va hände? Vi sov alltså fortfarande då allihopa.. Skönt, visst! Men stress stress upp med lillen, gör oss och han iordning, in i bilen å gasa iväg å vi hann innan det va slut, innnan 10 va vi alltså där å jag hann.. Vågen visade minus igen så jag e nöjd! Vidare till Ikea å handla diverse grejer, alltid lite mer än tänkt, och nu är vi på väg hem igen.. Men som sagt, en oväntad sovmorgon och underbart väder! Den här dagen är bra! Fredrik ska ut på sjön i em, så va knatten å jag ska göra är ännu ett mysterium.. Lapa sol kanske om tid ges! Hatar för övrigt å blogga på telefonen då enter ej funkar och det blir bara en stor klump med text!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :