Tillbaka till verkligheten

Sådär, nu är vi hemma i värmland igen efter 10 dagar i småland!
Underbara Småland!
Det har varit en mk bra vecka med familj och vänner och vi har haft fullt upp hela tiden med olika grejer.
Varit i stugan, fiskat, fikat med vänner, spel, grillning och en massa mys å skitsnack med mina underbara.
Bjuder på lite bilder istället för en massa text, sen är vi tillbaka i vardagen och bloggvärlden igen, varsågoda :)

25-års fest för Rebecka, David och Marie
Järö
Stoooor abborre
Vi fick några...
Grill, spel och samkväme med massa goda vänner..
De som gjorde kvällen toppenbra va Fredrik, Emma, Per, Sofia, Daniel, Therese, Elias, Angelica, Alexander, David, Rebecka, Hampus och Caroline..
Tävlingar!
Moster Jossan å sötknatten
På vägen hem idag stannade vi på smultronstället och åt glass, sjukt gott... Glömde tyvärr ta kort där men rekomenderar alla att köpa glass där:)
Man får bordsplacering, meny och allting som på en riktig restaurang men det finns bara glass, dyrt? ja lite kanske men absolut värt det!:)
Här från deras hemsida är ett exempel:)
Och på vägen hem såg vi detta:)
Johansson the next hollywood?? haha
.
Där va lite iaf.
Tack alla fina underbara för veckan! Jag kommer snart igen!
Jag älskar er verkligen mina underbara vänner å familj!
Nu kör vi på denna vecka som också är planerad till stora delar, bvc imorrn och besök kommer på onsdag.
Nuska jag lägga knatten ...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :