Sooool!

Äntligen en riktigt varm och solig dag!
Mera sånt!
Efter frukost så var jag ute å klippte gräset, ja jag! Första gången i min egen trädgård, å fattar inte va han klagar om, helt soft å gott å gå å lyssna på musik i sin egen värld medans maskinen gör jobbet istället för å bära kring på lillen:)
Efter det lunch och sen drog vi till degernäs och skulle bada. Men när vi va där så blåste det så förbannat så vi vände hem efter bara en kort stund och la oss i varsin baden-baden på gräset hemma istället medans knatten som på en filt ute. Där låg vi tills solen gick i moln och det kom faktiskt lite regnstänk.
Medn det va få, så vi begav oss ut på en lång promenad och är precis hemma efter att ha traskat i ca 90 min! Skönt och väldigt varmt.
Nu drog mannen iväg en sväng å jag försöker trötta ut lillen så att han sover gott sen!
Lite middag på det sen och mys med min kärlek
=
Bra dag!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :