Skön söndag

Världens bästa söndag!
jag vet att min man inte försvinner ifrån mig imorrn bitti utan ska vara hemma hos mig!
Matte va hungrig av sig inatt med så det var upp många gånger så imorse va jag sååå trött. Men min underbara karl tog bebis med ner och jag fick sova en timme till, tills han va hungrig igen och dom kom skrikande upp..
Vi tog det chill under hela förmiddagen och tittande på fotbollen som Sverige ÄGDE! Semifinal, mkt bra!
jag har nu precis sprungit och duschat medans Fredrik tog med Matte på en biltur ochlite ärenden, så nu väntar jag på att dom ska komma hem med jordgubbar till mig, mums :)
Vet inte riktigt vad som händer i veckan mer än att jag ska på MASSAGE på tisdag, ska bli såå skönt. Sen åker vi ju till viken på fredag, äntligen!

Lite bilder här då...
Första katten:)
.
Sen bebis...
.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :