Seg igen

Ja vi e sega idag med. Låg å sov i soffan imorse å gosa massa när vi vaknat.
Matte hade ingen feber när vi vakna så vi tog en förmiddagstur med bilen och hamnade ute hos svärföräldrarna på kaffe.
Där blev han väldigt varm och gnällig så när vi va hemma igen hade han 38,5 grader. Antar att det beror på sprutorna. Sen har han mest velat sova hela dagen, men gärna i mitt knä så jag får inget gjort iaf.
Jag kunde iaf lägga ifrån mig honom en stund och laga mat som jag precis ätit,
zeke tog hand om han:)
Nu väntar jag på karln och att maten ska smälta, sen ska jag ut å springa idag. Så kvalmigt att man svettas hela tiden iaf så kan lika gärna springa lite innan dusch.
1 jobbdag kvar sen för han, sen får jag ha han hemma i 8 hela veckor!!
.
Fått hem tavlan på lillen med, jättefin:)
Sen har Matte gjort debut i att dela säng med en tjej också, det ska börjas i tid ;)
Freja å Matte
Gullisar...
Det blir inte mkt gjort för min del alls den här veckan.
Är helt slut i både kropp och huvud. Matte sover länge men vaknar ofta så jag får aldrig mer än högst 3 timmar i stöten just nu och det tär på kroppen.
han somna som sagt ca 20 igår och sov till ca 8 imorse, men därimellan har vi varit vakna massssssa gånger.. Hmm, han vill iofs äta mkt på dagen just nu me, så är väl en sån period bara.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :