Någe depp

Ja usch idag har inte varit nån bra dag!
Ända sen i morse har jag känt mig nere. Vissa dagar är det bara så att verkligheten kommer ifatt en när man inser hur snabbt livet förändras. Vart tog allaa mina vänner, fester, umgänge och glada dagar vägen?
Lillen sover, vädret är underbart, det är lördag och klockan är halv tio och det enda jag kan tänka på är hur gärna jag vill gå å lägga mig. Usch, känslan är inge skoj. Men det är bättre imorrn igen. Imorrn älskar jag livet igen och älskar hur livet har förändras. Saknar vännerna, men glädjs åt allt det andra.
Jag har ju världens finaste lilla son som jag älskar över allt annar och skulle absolut inte byta ut han emot något annat! Visst saknar man ibland det livet som var förut, men som sagt, det var förut! Jag har varit där och det var bra. Nu är jag här och det är ännu bättre!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :