Latdag...

Igår blev det verkligen inte många knop gjorda här hemma. Karln kommer inte upp från sängen förrens strax före 12 och sedan blev det många timmar i soffan och på golvet med Matte. Det enda vi faktisk gjorde igår va att gå en sväng i skogen. Jag med Matte i bärselen, och jag tyckte det gick bra. Men sen när jag kom hem kände jag hur galet jobbigt det varit för ryggen. Så nu har jag ont i ryggen för den anledningen med, jobbigt=/
natten var faktiskt återigen okej, vi hoppas på att det är nya rutiner på gång.
Jag fick dessutom sovmorgon och gick inte upp förrens halv tio.
.
Idag verkar ju vädret vara underbart, så idag får vi allt se till å vara uomhus.
Filt på gräsmattan eller åka å bada kanske?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :