Last day

ja idag är mina sista dag ensam. F r o m ca kl 14 idag så kommer jag att ha min karl hemma i 8 hela veckor!
Underbart!
Jag har nämligen fått för mig att detta betyder sovmorgon för min del, ibland iaf:)
Matte sov illa inatt med. Jag var uppe med han 01,03,05:30, puh!
Sen gick vi upp vid 8. Fattar inte varför det är så för?!
Jag hoppas detta bara är nu, för man orkar inte vakna så många ggr så länge..
.
Igår var jag ute å sprang och det är skönt att komma ut! Jag är så glad att det går lättare än va jag trodde och att det inte känns jobbbigt. Längtar redan till nästa gång:)
Men det känns i benen idag, helt spagetti.
Hade tänkt gå ut till Linnebäck idag men vi får se om jag orkar det, ingen ide å överanstränga kroppen alls just nu. Den måste få ta återhämtningen i sin takt.
Men som sagt, skönt att det går lättare än man tänkt sig, det är roligare då:)
Det är fortfarande varken långt eller går fort, men det går fortare och fortare och blir längre och längre, snart så är jag i toppform igen;)

Någon som vill hitta på nått imorrn eftermiddag/kväll?
Pallar inte sitta hemma själv en lördagkväll...
Frukost nu..

KOMMENTARER


Carro

Vi kan hitta på nåt imorn kväll om du

Vill .. Jag är också ensam hemma , bara du hör av dig

:)

2011-07-08 // 08:46:38
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :