Knatten alltså

Ja knatten krånglar så himla dant vid läggdags nu. Det är stora protester och vi får inte alls in några rutiner just nu. Jag bär runt på han så mkt att min rygg bara värker på kvällarna, usch!
Men jag läste att det fanns en 4 månaders kris dom kunde ha då dom sov sämre, vi hoppas att det är det och att det går över snart.
Idag har vi annars gjort en massa grejer med Fredriks faster Ingrid.
Vi har varit å åk runt lite med henne, bla till lunedet, golfrestaurangen och ut till stråbergsmyren. Sen har vi grillat och chillat. Trevligt med besök!
Knatten  har fått testa nya saker idag med. Både hoppgungan och gåstolen. Hoppgungan var ganska rolig en liten stund medans gåstolen var succe! Han verkade älska den. Perfekt!
Här kommer en massa bilder på min älskade lilla krångelpelle..

Först kladdar vi lite mat!
Sen dricker vi vatten
Testar hoppgungan
Och traskar runt i gåstolen
.
Nu hoppas vi på en bättre natt inatt så vi får sova gott allihopa! Knatten somna inte förrens halv tio så han borde sova en stund till nu iaf!
Godnatt!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :