Jag måste gnälla

Jag bara måste gnälla. Så här kommer det.
Jag är trött i ryggen, ont i ryggen, trött i kroppen, trött i huvudet, ont i huvudet, skulle sååå gärna vilja sova en hel natt, tycker inte att det är så kul att göra det man kan om dagarna för att få en stund över - till att laga mat, har ingen fritid, kan inte åka hemifrån längre stunder, saknar mina vänner,, vill umgås med folk osv osv..
puh,, ja igår va en dålig dag med humöret men jag känner verkligen att det tär på mig att hela tiden amma, amma å amma. De senaste 3 veckorna har jag inte sovit mer än 3 timmar i sträck en enda gång utan det ska matas hela tiden. Ska det inte matas ska det underhållas och bäras på.
Jag tillbringar gärna tid med min älskade lilla pojk men jag önskar att jag kunde få sova en hel natt, eller få åka iväg åå umgås med någon en dag så att jag får sakna honom lite..
Tur att Fredrik har semester och är hemma nu, annars skulle jag gå under..
Men nu känns det bättre, nu när jag fått berätta hur eländigt underbart liv jag har:)

Nu på morgonen har vi varit i örebro, på viktväktarna (som gick skitbra) och en sväng på ikea..
Nu ska jag fixa iordning altanen sen blir det lunch och senare i eftermiddag kommer Fredriks faster hit och ska vara här till på fredag!
ha en bra dag, och ber ni till gud nått så be gärna om att jag ska få sova en hel natt, jag behöver det!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :