Bra där!

Ja igår åkte besöket hem på förmiddagen så vi styrde lite till i trädgården.
Garageuppfarten är numera snygg då allting är klart och vi har huggit kanter på gräset. Ångrar att jag inte tog före och efter bilder, för det blev sån skillnad och så himla snyggt!
Fredrik hade vänner här igår så jag kröp ner i sängen tidigt och tittade på film för att vila så jag orkade natten. Men hör och häpnad sov knatten bra. Jag la honom vid 20.00 och fick springa upp och ner fram till 21 ungefär, efter det sov han tungt. Sedan vaknade han inte förrens 03 och sedan 07, då gick vi upp. Grymt! Jag somna dock inte förrens kl 01 så så mkt har jag inte sovit, men denna gång är det inte knattens fel.
Jag önskar mig flera sådana nätter tack!!
Lillen har sprungit runt i sin stol här på morgonen, han verkligen älskar det! Och vi har busat å käkat frukost.
Vi gick upp å väckte pappan sen, då blev knatten trött igen så nu sitter jag själv i soffan med en stoooor kopp kaffe medans mina finaste i hela världen gör såhär!
.
Underbara å titta på bägge två när dom är tysta och ligger still;)
.
Idag ska vi nog ut i skogen å se om vi kan hitta lite kantareller.
Vi får se hur det går med lillen i bärselen!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :