26/7

Idag bjöds det på fint väder iaf. Men jag e seg iaf, usch.
Fattar inte vad det är men känner mig seg och däven.
Tog knatten i vagnen iaf å traskade in till stan imorse för å shoppa lite nya naglack som dom sålde billigt på hm. Blev 2 kepser till knatten och lite örhängen till mig med innan vi traska hem.
Sen har jag bara lagat mat å underhållit lillen. Han vill bli underhållen hela tiden just nu så det blir inte mkt tid över.
Ska bli skönt när han kan sitta själv å "leka" en liten stund iaf..

Jag saknar flickorna som har underhållit mig i viken! Önskar att ni bodde här allihopa!
Men nu måste jag ta tag i att vara lite social i de värmländska skogarna med. Hallå, vart är ni alla som kan underhålla mig på dagarna??=)
Visst, dagarna går iaf med bebis, hus å karl. Men jag skulle ändå vilja vara lite social i kvinnligt sällskap me, få snacka lite skit å bara umgås.
Imorrn kommer iaf Fredriks faster hit och ska vara här till på fredag. Får vi se va vi ska underhålla henne med dessa dagar!
Nä knatten sover, så någon nytta ska jag väl hinna göra!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :