Vill ha bil

Varit i Nora idag å titta på bilar, men hittar inget som faller oss (Fredrik) i smaken. Vill hemskt gärna ha en kombi innan lillen anländer in i vardagen, inget måste kanske men ack så mkt smidigare...
Just keep looking...
Annars är det lugna gatan här idag. Åkte å hämtade mat med så inte ens d har vi gjort.
det blir handboll idag med som underhållning, annars tittar jag mest på katten som leker med Fredriks hemmagjorda leksak som ser, minst sagt, cp ut. Han har satt fast en krok i taket, hängt ett snöre där i och knutit fast hela klöspelaren uppochner i det. Ser dumt ut och katten är väl lagom road, men han blir tvingad och gör det väl lite för Fredriks skull då :)
Ska till frissan imorrn. Vet inte vad jag ska göra. Vill inte ha bort mitt långa hår som jag nu sparat så länge, men vill ändå ha nått nytt.. Tåls å tänka på...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :