Stadsbuss

Efter att ha bott 2 1/2 år i denna stad har jag idag, för första gången, åkt stadsbuss.. Det är faktiskt en bra grej och vet inte varför jag ej gjort d tidigare. Gjorde ju d hela tiden i jkpg, men tror man drar sig för å lära sig hur dom går. Men det verkar inte så svårt, så nu kan jag åka buss. Och det va nästan pinsamt, jag va typ nervös innan jag skulle åka hur d skulle funka.. haha, snacka om att inte ha mkt att se fram emot varje dag.
Nu är håret borta, klippte ca 15 cm på längden så det försvann mkt hår. Plus lite till med uppklippningar och lugg. Men det är så skönt med något nytt och fräscht.
Har precis gått i genom alla saker jag fått från håll å kanter till bebis för å se vad som behövs mer. Och jag vet inte ens va visa grejer är eller är till för när jag packar upp, shit, pinsamt.. får fråga:)
Men nu har jag nog lite koll iaf...En sväng till Ikea med sofia imorrn å sen en sväng med mamma på stan på fredag. Sen ska jag nog ha koll....

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :