Shopping

Dagen har jag spenderat i Örebro med min kära vän Sofia! Härligt med lite shopping och trevligt sällskap. Men herregud vad trött man blir i kroppen. Jag orkade inte direkt gå någonting i affärer eller någe, ryggen bara värkte. Är det så d ska va nu? hmm.. Jag gillar soffläge bättre än stående just nu alltså:)
Men jag fick iaf med mig lite saker hem, lite för mkt som vanligt:) Men det är roligt..
Köpte bl a denna dammsugare som jag tror kommer bli susen, lätt att ta fram å använda när man har ungen på andra armen :)
Handlade såklart lite på Ikea med till mitt babyrum. Jag har lovat mig själv att inte styra där inne för mkt nu än så länge men det är svårt att hålla sig :) Skulle vilja bädda å fixa å styra å göra fint där inne:) Handlade iaf en lampa å lite förvaringsboxar å krukor osv. En skötväska med som är bra att ta med sig.
Hämtade även en babybox på babyproffsen, gratis prover på saker och där i låg ännu mer prover man kunde beställa gratis, så det är väl bara prova allt man får:)
Köpte ett skötunderlägg till skötbordet där me, ett ordentligt. Så det uppblåsbara från ikea får numera bli ett extra å ha nere kanske.
Lite smått å gott.
Nu är det handboll på tv:n igen, å ska smaka på min cheesecake som jag gjorde igår, första nånsin så hoppas den blev bra. Lite blåbär till det me, MUMS!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :