mera gott:)

Efter fika på stan i förmiddags har jag bara fixat hemma idag med lite tvätt å disk osv. Även en gardin i barnrummet kom upp, en provisorisk, men det sitter en där nu iaf.
Jag saknar lite saker där inne, bl a en matta, sen är det väl bara börja bunkra upp babysaker. Blöjor, oljor, salvor osv.. Men det tar vi sen...

Meeeen så här framåt kvällskvisten så kommer suget (vi skyller på graviditeten:)) så jag satte igång å baka igen. Idag en underbart god äppelpaj, jag rekommenderar den, super god.. Så nu har vi återigen svullat lite:)
http://www.recepten.se/recept/aeppelpaj_knaeck.html
Imorrn ska jag sova så länge jag kan sen blir det rutinbesök hos bm och återigen ett besök på föräldrakursen.. Packning och sen far jag hemåt på fredag, gott:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :