Måndag morgon

å idag är ingen bra dag. Jag vet inte varför men känns inte så.. vi får hoppas att den utvecklas bra, har ju bara käkat frukost än så länge.. Fick sova länge idag, nästan till kl 10 - skönt..
Det börjar kännas i kroppen att det händer nya saker varje dag och att kickarna blir tydligare och tydligare. Man nästan ser hur den rör på sig och vart den är, det är häftigt. Mindre häftigt är att jag börjar känns mig som en uppsvullen kossa. Sväller över ben och höfter speciellt, hyn blir inte bättre längre, mina revben och lungor har det jobbigt- det gör ont, magen spänner, ryggen gör ont och inte minst så sover man som ett jävla hej kom å hjälp mig...
Trots allt detta så tycker jag om å vara gravid, det är mysigt och härligt. Gnälla lite nu när det börjar bli tungt måste man få göra, men alla vet ju om att det ör jobbigt å va gravid så gnälla för mkt är i överflöd.:)'
Jag längtar som en tok tills min lilla bebis kommer nu...
Listan med grejer som man vill/ska köpa börjar kortas av och jag har bara lite små nödvändiga saker kvar, sen allt onödigt me ;)
Men hur som helst så är jag ju fortfarande i Ankarsrum. Ska åka till stan med mormor sen. Ska också försöka träffa både Ickan, rebecka å vewe en sväng till innan jag åker på onsdag.
Skönt och vara här, men jag längtar hem. Jag längtar efter min älskade karl och min underbara lilla katt.
Fredrik och jag är inte gjorde för å vara borta ifrån varandra, därför kommer vi alltid alltid vara tillsammans <3

KOMMENTARER


Gulligt allt låter :D Underbart att du har det så bra och galet kär och allt! Tycker det är väldigt kul att du har bloggen, så man får följa dig i ditt lilla äventyr. Lycka till, kramar

2011-01-31 // 19:47:21
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :