hemska natt

Usch vilken dålig natt jag har haft. Sovit så himla dåligt och legat vaken långa stunder. det är inte bekvämt att ligga på något sätt och bebis trycker på fel ställen hela tiden, usch =/
Tror även att min dåliga nattsömn även påverkat kärleken min inatt, men men, klart det känns när flodhästen bredvid ligger å snurrar på sig...
Nä bara ladda om för denna dag.. Ska vakna i soffan ett tag sen blir det ner på stan å ta en fika med en annan gravid kvinna, ia:) Hon är ännu mer gravid än mig, tror bara hon har ca 10 dagar kvar, spännande....
Sen ska jag inte göra så mkt mer idag, lite plock och pill hemma som vanligt...
För övrigt så har katten damp å bara springer runt som en galning....

KOMMENTARER


Jag vet precis hur du känner dig. Jag halvsover bara och vaknar varannan timma och måste kissa och ligger inge bekvämt och som du själv säger så trycker bebis på fel ställen.. Usch :/ De är fan inte lätt asså ;P MEN de är inte långt kvar nu challe ..snaart så får vi sova på mage igen :D

2011-01-26 // 10:50:35
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :