Fredagsmys

Vilken bra dag jag fick igår. Min älskade kom hem efter jobbet med blommor åt mig och sedan ett kort med en inbjudan till en helg på Loka Brunn. Så nu ska vi åka iväg å mysa å ta hand om varandra. För er som inte vet så är Loka Brunn en spaanläggning med allt man kan önska sig. Gå in å kika:) www.lokabrunn.se
Det blir lunch å spa behandlingar och tre rätters middag på kvällen och sedan tillbringar vi natten på hotellet där. Och höll på å glömma lite av det bästa, hotellfrukost på morgonen;) haha Mysigt.
Blir nog det sista vi kommer iväg på tillsammans för denna gång, sen orkar jag nog inte åka iväg mkt mer...
Nästa gång vi åker iväg blir det på familjesemester som småbarnsföräldrar, gahhh:)
Å gulligaste karl! Han kan han med ibland om han vill:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :