Fredag

Idag är det fredag och jag är ledig.. Eller ja just d, det är jag ju varje dag:)
Sov länge idag med. Snart kanske jag är ikapp med den sömn jag har tappat de senaste 4 åren och orkar börja göra saker igen...
dock har jag redan hunnit gjort en kasslergryta som ska in i frysen och ska snart börja med en potatisgratäng å bjuda karln på när han kommer hem. Vilken lyx han får nu när jag är hemma.
Tur att jag har zeke iaf., Annars hade det varit tomt här hemma. Just nu leker han frenetiskt med ett kvitto ifrån coop. Han har busat med det nu hela kvällen igår och hela morgonen så det ligger små små pappersbitar överallt. Men det är det värt. Han är så söt å kolla på :)
Inga planer för helgen mer än att vi ska ut till Fredriks föräldrar imorrn å käka mat å hämta hem de sista babysakerna. Sen kan jag börja kolla vad som finns och vad som behövs.
Är för övrigt inte nöjd med designen på bloggen men vet inte rikigt hur jag ska ha det. Får ta tag i det nån dag när jag orkar. Detta får funka så länge...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :