Föräldragrupp


Började på föräldragrupp idag så nu blir det några gånger till. Idag berättade dom massa om hur en förlossning går till och hur man vet när man ska åka till sjukan osv. Vet inte om jag tyckte att det va jätteintressant utan kändes som om man visste det mesta av det men ändå,., kul å lyssna. Å antar att det blir mer intressant nästa gång:) blir ju lite amningsinfo å besök på förlossningen å sådär me. de ser jag mer fram emot.
Vi satt helt enkelt där ett gäng med par, alla tjejer med runda fina magar:) lite mysigt, förutom att de flesta av de paren som var med verkade vara riktiga puckon om jag får säga så och det får jag nu:)
Jag kommer bli stammis på vårdcentralen nu. har tider 20/1, 27/1 två gånger, 2/2, 10/2 och 16/2.. puh, blir ett himla springande....

Nu växer magen fort och den börjar verkligen bli rund.
Jag har även upptäckt min första spricka på magen, inte lycklig över det. Men det lär väl komma fler så bara vänja sig. men mitt på magen, usch!
Har även börjat få svullna fötter och framförallt svullna knän. Har inga knäskålar längre.. men men. Ska snart sluta stå så mkt å då får knäna vila:)
Så här rund är den nu iaf. :)
det går inge bra att ladda upp bilder så ni får bara denna.. men d syns nog iaf:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :