En helt ny värld

Jahopp... Då sitter man här då.. Ledig. Och inte 1 dag utan mer 300 dagar i sträck. Skönt? Mjo kanske d kommer bli sen... Men det är bara försöka slappna av, sluta tänka jobb och börja tänka bebis:) Om lite mer än 50 dagar så kommer mitt lilla underverk till världen och jag längtar jättemkt.
Meeeeen. Ja, det är tufft att inte jobba. Inte idag kanske, idag känner jag mig bara ledig och att jag har långhelg, Men mån-tors nästa vecka innan jag åker hem till småland kommer nog bli tuffa. Får göra vad jag kan för att boka upp mig och hitta på något så jag inte klättrar på väggarna...
På måndag ska jag klippa mig, på tisdag ska jag till Sofia i Örebro och på torsdag är det dubbla besök hos barnmorskan. Så lite dötid kvar, sen klarar jag mig:)
Avslutade iaf jobbet igår med personalmöte. Underbara fantastiska människor, det är er det är tufft att inte träffa varje dag. Men som sagt. Kaffebryggaren står på här dygnet runt om någon vill ha:)
Jag fick underbara fina presenter av dom. En stoooor mysig nalle som vi får hoppas blir ungens favorit, en galet snygg ljusstake i smide, blomma, ett armband och en fin kopp med texten världens bästa mamma. GULLUNGAR!!
Jag ska flrsöka hålla mig borta nu ett tag iaf, sen kanske jag ränner lite där nere å hälsar på...

Igår kväll bökade det runt i magen som aldrig förr, man kände nästan exakt va lillen gjorde. det var häftigt. Man kände liksom saker som sparkade ut från huden, mer sånt lär det ju bara bli nu.
Sover mkt sämre om nätterna nu me. Det är ett himla spring på toan hela tiden så jag blir galen, det går ju inte bara somna ifrån att man är kissnödig. åå..

Nä nu ska jag ta tag i denna dag och börja förbereda mig för min nya värld, som mamma.. Föräldrakurs i eftermiddag, vi börjar där!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :