Besök

Idag har jag återigen varit på besök hos barnmorskan. Och allting såg bra ut med bebis.
Nu blir det täta besök hädanefter. Föräldragrupperna börjar imorrn me så nu blir det besök på vårdcentralen ofta.
Ska bli spännande att se vad föräldragrupperna har att erbjuda, om man lär sig något.
Har även fått hit ett skötbord nu. Köpte ett igår, blir kanon. Ska försöka få upp lite bilder på sakerna vi köper och hur rummet kommer i sin ordningen sen när det händer:)
Och idag är det dessutom bara 1 vecka kvar tills jag går hem. 1 vecka, 7 dagar, 5 arbetspass kvar. Sen är det ett personalmöte, sen tar jag av mig hatten och går hem och vilar.
klämmer in ett besök i viken med. Kommer fredagen den 28/1 på förmiddagen, sen åker jag igen den 2/2 på morgonen. Så ni som har planer den helgen där i viken så är jag med på i stort sätt vad som helst :)
Fest kanske??:) skulle va trevligt. Får ju va me nykter, men träffa folk är alltid skoj..
Ni västerviks bruttor har ni någon tid för mig? Kan vi göra något skoj??=) Angelica kanske? Vewe? Rebecka? Va säger ni? vavavava?;) Call me ....

Nu ska jag ta tag i mina hushållssysslor... Sen ska jag väcka karln (!) som somnar såhär mitt på dagen å dra med han till elgiganten så vi kan titta på en kamera.. Vill ha en ny till bebis kommer....

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :