Bebissaker

Efter att ha jobbat i natt så sov jag för tok för lite inatt. Somnade halv fem och gick upp redan vid nio, vaknade då och kunde inte somna om.
men jag är fortfarande inte trött, så peppar peppar att jag orkar mig igenom bingolotto ikväll och sedan kan gå och somna gott. Hoppas på lite vinst med såklart.
Har varit ute hos svärföräldrarna idag me och fikat. Skulle plocka med lite barnsaker hem som står ute hos dom som fredriks syrra haft. Så fick med oss en hel del. Har nu en barnvagn, vagga,  bärsele, bilstol, madrasser, täcken, kuddar, skydd stående uppe i rummet. Fick inte med oss spjälsängen hem, men en sådan finns d me. Är hemskt tacksam över att få ta över allting bara färdigt. Annars skulle det bli en himla massa letade och forskande vad man ska köpa. Men nu har vi det mesta iaf. saknar ett skötbord, så d rekar jag lite på nätet nu.
Fredriks mamma hade även varit så gullig och suttit och sytt påslakan och lakan å grejer i fina tyger. Inte varje människa som syr sånt själv nuförtiden iaf. Antar att min unge kommer va en av få som har handsydda lakan i sängen ;) haha.. det var fina grejer iaf. Fick med lite kläder också. Kläder som Fredrik haft när han va liten.
Och utan att överdriva så kan jag säga att det syns tydligt att vi är födda på olika årtionden när man ser vilka kläder jag hade och vilka han hade. Hans gamla sparkdräkter såg riktigt 70-tal ut och alla kläder var bruna eller gröna, gullig, riktigt retro kläder numera.
Uppskattar så himla mkt allting man får från mina föräldrar, fredrik föräldrar, mormor, ja alla. Jag behöver allt jag kan få och är tacksam för all hjälp jag får. och jag älskar barnkläder, dom är så små, så söta.. åå.. Blir nog inga problem att lägga lite pengar på det sen.
Nä nu blir det varma mackor och sedan hoppas vi på en bilvinst i bingolotto!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :