Barnmorskan

Dagen har inte bjudit på mkt. Jag låg kvar i sängen ända till halv tolv i morse å läste, sov dåligt inatt med så d va skönt.. Upp och ut och tog en promenad i det fina vädret innan bm tiden halv två. Allting ser fortfarande bra ut och bebis följer sin kurva korrekt. Nästa gång vi ska dit händer det lite mer, då ska det göras en grundligare undersökning då vi börjar närma oss. Sen ska vi också se hur mkt jag har gått upp i vikt fram till nu, usch ja mej, inget man vill veta....
Hade sista gången på föräldrakursen idag med, pratade smärtlindring bl a.. svårt å veta vad man vill ha, men d märker man nog. Nu har jag amningskurs och besök på bb kvar. Sen ska vi även till socialen å skriva på faderskapsintyg här nästa vecka. sen ska nog d mesta va klirrat.
Imorrn bitti går tåget/bussen hem till småland. Ska bli skönt att komma hem men jag kommer sakna min man, alltid när jag är borta ifrån han:( men trevligt å träffa familjen och vännerna några dagar. .
Nu ska jag ta vara på kvällen med min kärlek som tänt en brasa så vi kan mysa mkt ikväll, sen ska jag nog äta en bil äppelpaj snart me så han slipper äta upp allting själv när jag är borta sen:)
mors.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :