Baby

Å så va ännu en bra dag till ända , eller kanske inte än på långa vägar men nu intar jag soffläge med först handboll, sen hoppas jag bli serverad lite mat till en film:)
Har varit hos svärföräldrarna och ätit mat idag och hämtat hem ännu mera babysaker. Nu är spjälsängen här och ihopmonterad, vaggan, vagnen, babysitter och en gåstol fick vi med oss hem. Så nu har vi:) Plus att Fredrik mamma återigen sytt lakan och beställt hem kläder osv så fick massa sånt me - alltid toppen bra. Hon hade beställt hem en amningskudde åt mig me, såg bekvämt ut:) Nu skulle hon bara sy ett överdrag till detta me sen kan jag ta hem den. Jag önskar att jag också tyckte att det va roligt att sy, meeen tyvärr gör jag inte det så jag är glad att jag har en svärmor som tycker detta är roligt :)
Jag tror att vi har det mesta hemma nu. ska ta en dag i veckan och gå i genom allting som finns och skriva upp vad som behövs. Ska ta lite bilder på det kommande barnrummet med nu när grejerna börjar komma till sin rätta. Roligt!

Har även börjat känna av en del negativa grejer av att vara gravid. Sover extremt dåligt nu. Har väl flera anledningar. Men jag springer upp och ner på toan hela natten + att jag inte gjort så mkt de senaste dagarna så är väl inte så trött fast att jag bara sover. Det är jobbigt varje gång man ska vända på sig och magen börjar bli ivägen mer och mer. Det bara blossar upp fler och fler sprickor på magen, ryggen värker, nere i ländryggen har jag ont. och mitt vänstra knä är uppsvullet. Men it´s all worth it :)
Så jobbigt är det inte. Men det dyker upp fler och fler småsaker hela tiden - självklart när man blir större och tyngre.
Kommer en bild på min växande mage här de närmaste dagarna me.
Månad 8 nu - det närmar sig.

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :