Ankarsrum

Dåligt uppdaterat nu när jag är på hemmaplan men har lite annat för mig faktiskt än att skriva här:)
I fredags när jag kom hit var vi en sväng hos systeryster och fika innan  vi var på stan och käkade kinamat, gott..
Sen var det en lugn fredag i ankarsrum som gällde för mig.
Lördagen bjöd på mkt. Var först på stan med mamma och handlade lite smått och gott till bebis. Var sedan med Rebecka och Ickan resten av dagen, lunchade på stan och gick en sväng till innan vi senare på kvällen var hos vewe som bjöd på fruktsallad, glass, grädde och chokladsås, mumma!!
Fick finfina presenter av dem allihopa (+therese) till bebis, jag tackar och bockar ödmjukast.
Stannade i stan till halv tolv tror jag ungefär innan vi körde hem till ankarsrum igen. Mycket trevlig kväll och jag mår väldigt väldigt bra när jag är med mina flickor.
Glömmer alltid ta bilder men ska lägga upp lite bilder iaf, men gör det när jag kommer hem och har lite mer tid.
Har varit en sväng hos mormor idag och fikat.
Ska äta lite lunch nu med mamma och pappa innan vi ska till västervik och se på bio, svinalängorna.
Saknar zeke gör jag, karln me lite grann:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :