Tillbaka

Sådär ja, då va vi tillbaka till verkligheten igen.
Helgen har varit bra, önskar mig mer helger så att jag får vara med min karl hela tiden!
I Fredags var det riktigt fredagsmys på körsbärsvägen, satt hemma och gosa i soffan bara.
På senkvällen och natten trodde jag nästan att bebis skulle komma, jag hade sådana fruktansvärda förvärkar. Det gjorde ont å stå, sitta, ligga, allt. Men det gick över sen med ännu mera vila.
I lördags därimot så åkte vi in till örebro för att hälsa på Daniel och Sofia. Var på Marieberg och shoppade lite, och käkade lunchbuffe. Vi fick med oss en del hem som vanligt trots att jag knappt orkar gå, jobbigt för ben, fötter och rygg att gå i affärer nu. Förståeligt nog!
Lördagskvällen spenderades på samma sätt. Hemma i soffan med förvärkar och sammandragningar.
Det är väl så kvällarna ska se ut nu=)
Söndagen vaknade jag jättetidigt efter en dålig natt. SÅ vid kl 7 var jag uppe men somnade självklart om sedan på förmiddageen innan vi åkte ut till svärföräldrarna på lite lunch..
Så helgen har minst sagt varit lugn och skön men det är i det laget jag klarar av dagar nu. Jag är verkligen jättetrött och tung och bara längtar tills bebis kommer ut nu!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :