Sleeping beauty

Tog visst sovmorgon idag och vaknade nu alldeles nyss. Skönt. Det är jobbigt med helg. Måndagar är min vilodag!;)
Idag tror jag att det blir lugna puckar, städa lite å plocka iordning.
Sen har jag fått lite planer i veckan som är toppen.
Får lite besök av Sanna imorrn, trevligt!
På onsdag åker jag till Karlstad och hälsar på Jenny å snuffar på hennes bebis.
Sedan skulle Hanna komma förbi här å hälsa på me, plus att jag tar en tur till Carro å dricker kaffe å kollar in nya bostaden. Bm på torsdag me.
Det är ju lite iaf. Ska räcka tycker jag, tror jag me, kommer nog va helt slut :P haha
Ska även till Emma å checka in hennes hus å till Ia med den nyfödda bebisen men det får vi se om det blir denna vecka eller nästa.
Ja just d, på Lördag blir det Örebro med å hälsa på bror och Sofia.
Mycket mycket roligt med sådana hära planer hela veckan, då kommer det gå fort!
Fredrik skulle jobba mkt i veckan med så räknar med han på långa dagar hela veckan, vilket gör alla planer ännu bättre.. =)
Nä nu kör vi igång denna dag å se vad den har att erbjuda!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :