Morgonstund har guld....

Varken gårdagen eller natten har varit någon höjdare. Det började med att jag hela eftermiddagen och kvällen igår hade hemska sammandragningar. Eller vad jag tror var sammandragningar iaf, jag vet ju inte riktigt, första gången och har inget att jämföra med förutom det jag själv känner hela tiden. Det var full fart i magen och det bökar runt massor, det drar och det sticker i hela nedre magregionen och det går varken sitta ligga eller stå normalt eller skönt. Det slutade med att jag fick gå å sätta mig i badkaret och låta varmt vatten rinna över magen någon halvtimme så kändes det lite bättre iaf.

Min sömn blir inte precis bättre heller. Att ligga på mage eller rygg har innan varit omöjligt, nu kan jag inte heller sova på högersidan, det värker och det känns som om att jag krossar ungen när jag ligger så, som om att den blir arg och sparkar på mig för att jag inte ska ligga så.
Så när jag tröttnar på att ligga på vänstersidan har jag helt enkelt fått ställa mig upp lite å skaka loss typ så jag kan återgå till samma ställning igen, puh.
Och inte nog med det så har toabesöken varit många inatt med.
Natten och starten på helgen har alltså varit sådär hittills.
Igår fick jag även känslan av att bebis kommer titta ut mkt tidigare än väntat. Så vi får väl se.

VI hade lite namntävlingar här igår. Vi skrev bägge två upp de namnen vi tyckte om sen fick vi stryka varandras som vi ej ville ha med och sola bort namn tills vi kom fram till "finalisterna".
Så nu är vi nere på 4 namn av varje som är goda kandidater. Se om vi kör semifinaler idag innan den slutliga finalen kommer. Måste smälta namnen först bara :) haha

Morgonen därimot har varit bra hittills. Sova tills man vaknar och dessutom vakna tillsammans med mannen i sitt liv å mysa å kramas lite innan man går upp och äter god frukost. Perfekt. Tyckte att det var så fint väder idag, ändå tills jag titta på temperaturmätaren, -17 grader, FY FAN! Jag som trodde man kunde vara ute mkt idag, men icke!
Nä nu ska jag börja min dag!!



KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :