Helg på ingång

Fredag igen. En ny helg på ingång. Veckorna går förvånansvärt fort ändå känns tiden långsam när man bara sitter.
Jag är trött på känslan att när jag sitter här i soffan (som vanligt) så sitter jag å tänker vad jag ska göra, vad jag vill göra, men hela tiden slår kroppen ifrån med tanken: "sen, jag orkar inte nu".
den känslan är jag hemskt trött på. Jag hoppas jag kan planera nästa vecka skapligt så att det går undan. Jag vill att veckorna ska flyga fram nu.
Och jag hoppas att min karl har energi i helgen så att vi kan hitta på lite saker.
2 saker har jag kvar till bebis kommer. Packa bb väska och köpa hem blöjor. Jag tror att det är det enda som är kvar och det tänkte jag ta tag i nästa vecka, för nu vet jag vad det ska med för kläder till bb, vad som blir bebis första kläder:)

Men vad ska man ha för blöjor? finns ju mängder olika. Man kanske antagligen får testa sig fram men ska jag köpa hem en sort ifrån början eller ska det finnas flera märken hemma? Många bebisar kan ju vara känsliga emot visa märken har jag förstått.
????????

Förhoppningsvis kommer vi iväg i helgen för att titta på lite bilar igen med. Vill hemskt gärna ha en ny nu. Hittade en på blocket som vi nog ska åka å titta på. Har varit så inställda på v70 hela tiden så det lär nog sluta på. Man kan ju inte hitta en mer familjebil än d:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :