Fråga chans

Ännu en natt med sömn som inte är av denna värld (ingen alls)..
Somnade sent, har varit vaken till och från hela natten och vaknade dessutom tidigt. Men men, tröttsamt med allt mitt tjat om dåliga nätter. Får väl helt enkelt bara fatta att jag kommer ha ett 20-tal sådana hära till innan det är dags. För det är snart dax <3

det blir Örebro idag istället - kul.
Ska in till Sofia så tar vi lunch på stan och sedan en sväng till gustavsvik för å simma lite. Skönt å röra lite på sig, får se hur mtk man orkar, men några längder är nog bra för kroppen:)
Så nu ska jag glida i bikinin å visa upp min slanka fina kropp, not...

Läste på en annan blogg att det återigen var en tjej ifrån västervik som skulle vara med på chans till romans på Mix Megapol, en Johanna som skulle fråga chans på sin bankman, haha.. don´t miss, 16.30, på Mix Megapol.

KOMMENTARER


Ja, jag ska se till att göra avtrycken idag eller imorgon. Ångrar nästan lite att vi inte gjorde det tidigare när hon var ännu mindre :)

2011-02-23 // 10:46:24
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :