Det bara haglar vuxenpoäng

Som om det inte vore nog med vuxenpoäng så har jag varit och hämtat in ett par till idag.
Vi har varit på banken och skrivit testamente och dessutom införskaffat ett bankfack. Fredrik var som ett barn på julafton när vi fick gå ner i rummet med alla bankfack, jag kanske inte riktigt va lika imponerad.
Men nu har vi ett iaf och kan gömma alla våra hemligheter i..
Har även varit och hämtat ringarna som skulle förstoras en aning, jag fick fortfarande inte på mig min med mina korvfingrar, men vi får hoppas att dem passar sen när min kropp slutar svullna.
Jag som så himla gärna skulle vilja ha min på mig och längtar tills jag får ha det.
Nu ska vi bara skaffa kombi å gifta oss, sen har vi allt ett vuxenliv innebär tror jag:)
Kom hem och fixade lite mat och försökte sen se vart katten höll hus, och ja vi hitta honom
Liggande i väskan, bitande på en sko! Galen, men ack så söt.
Magen växer galet mkt, känner mig stor och klumpig med en ständigt värkande rygg och molande i ben å fötter. Men snart får man lön för mödan, snart...

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :