Barnsligt gott

Efter gårdagens katastrof natt så har natten varit underbar.  Jag har sovit i 12 (!) timmar inatt. Helt fantastisk underbart. Och detta med vilken underbar start på dagen, en sen start nu då dock men det gör ingenting.
Jag gick upp och åt en barnsligt god frukost som jag inte ätit på evigheter. Varm choklad som jag doppade ostmackor i, mums. Vet inte varför jag inte ätit d på så länge, lite barnsligt kanske. Men snart får jag göra allt sånt igen utan att skämmas ;)
Nu ska jag bara ta d lugnt och göra mig iordning inför bm besök i eftermiddag.

Igår va en bra dag, heldag med kära Sofia inne i örebro. Vi va på stan å käka lunch, tog en kaffe å fikade. sen var vi på Gustavsvik och simmade. Eller simmade var nästan att överdriva vi simmade nån längd och sen hängde vid poolkanten å snacka skit å tittade på alla andra. Som 2 lata tanter, haha...
det är så skönt att få lite kvalitetstid med sina egna tjejer, jag saknar alla mina flickor......

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :