Vardag

Jag skjutsades minst sagt rakt in i vardagslivet.
hela kvällen igår bestod av plock och tvätt i kombination med gnällig bebis som inte ville sova.
han kändes så himla varm så vi tog tempen på han och den slutade på hela 39,2.
usch stackare.
Med en alvedon i kroppen somnade han som en stock i 1 timme. sedan vakna han och va hur glad och pigg som helst. Verkar som om alvedonen hjälpte.
Somna om igen vid nio.
Då bestämde även vi oss för å krypa till kojs å se på film på datorn i sängen. Tror jag såg en kvart innan jag slockna. och tur va ju d.
hela natten har det krånglats. Eller fram till 01.30 va det ok, sen fick han sova inne hos oss.
Då låg tempen på 39,6.
Det skruvades, gnälldes å krånglades till och från hela natten. Men vem kan va arg på en sjuk bebis?!
Vid åtta (ändå sovmorgon) ville han upp mn jag pallade inte så Fredrik fick gå upp. Själv vakna jag vid elva. Så jag e pigg.:)
Mattes feber ligger fortfarande på över 39 grader men i övrigt är han pigg. Leker och gnäller inte alls så mkt.
Ser mest hängig ut och sover lite mer än vanligt än så länge.
Eftersom att han inte är sjuk i övrigt så antar jag att det är tänderna som spökar då det är 3 st till på G varav en precis på sprickningsgränsen.
Fredrik får iaf stanna inne med knatten idag. Själv ska jag ner på stan å se om jag kan fynda nått på rean, plus göra några andra ärrenden som är nödvändiga!
Imorrn är det nyår, å jag ska få tillbringa nyår med världens bästa Ia och Lova, och självklart Lovas pappa också!
Hoppas på en dunderbra kväll med sovande barn, vini och glada miner:)
Eftersom det bara är feber på Mattte (peppar peppar att det inte blir mer) så smittar han ju inte som tur e, men hoppas ändå att de lägger sig tills imorrn!
.
Hitttade en bild på mammas å pappas dator från i somras.
Prinsen å jag:)
.
Trevlig dag allesammans.
Det känns skönt å va tillbaka:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :