Torsdag

Jag å lilleman hade en underbar dag med kära vänner i örebro igår.
Vii fick ett tips om hur man får små barn att tycka det är roligt å shoppa.
Å wow, det funkade.
Vi kunde gå i flera timmar utan att dom sa att knyst:)
Tipset var en stor kundvagn, en filt och en massa leksaker.
Antingen satt dom ner å lekte, eller stå stod dom å titta på folk:)
.
Sen var man ju tvungen å titta på tomten också
.
Tackar Sanna ödmjukast för ideen:)
.
Sen när jag kom hem så va vi en sväng hemma hos Carro, Tommy å Freja innan det var hemgångsdags.
Fredrik va ju iväg julbor så jag va själv.
Självklart sså krånglade lillen i flera timmar innan han somnade så efter det va jag hur seg som helst.
Julklapparna slog jag in, och det va allt jag gjorde.
Att jag sedan inte lyckades somna förrens 02 inatt och lillen vakna  06 gör ju inte att jag känner mig piggare idag.
=/
.
Idag är det fullt upp iaf så det är bara borsta bort tröttheten!
Trevlig dag!

KOMMENTARER


Kungligt mysiga bilder haha.

2011-12-15 // 08:55:57
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :