Sovmorgon!

Gårdagen var mkt trevlig.
Vi hade Ia och Lova på besök hela dagen.
Lova fick sin julklapp av Mathias, en söt liten hund som går å skäller. Hon verka gilla den massor, tur d=)
Glad tjej!
Zeke överraskade oss också med att släpa in en fågel som levde, vilket resulterade i att jag kastade ut mattan i vardagsrummet och har nu ingen där. Vill ha nyyy!
På eftermiddagen va lilla familjen ute å gjorde lite ärrenden iaf innan alla kvällsbestyr.
Letade matta bl a men hittade ingen.
Tittade även på jägarna 2 igår. Å alla som inte har sett den rekomenderar jag å se den. Mycket bra!
Vi somna tidigt och sedan tog Fredrik Matte både inatt och imorse så jag slog upp mina blå vid halv tio först. Hade då sovit minst 10 timmar med bara ett enda avbrott.
Alltså, Pigg!:)
När jag kom upp imorse så mötes jag av denna syn:)
Nu ska jag ta med knatten ut på promenad så karln får fixa lite här hemma.
Sedan ska vi ut till Linnebäck å "fira jul" med svärföräldrarna innan jag ska svida om till partydressen och sedan iväg å dricka vin å spela spel med mina maxtjejer!
Just nu, taggad! Vi får väl se va som händer efter ett par glas vin:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :