Något nytt och en sjukling

Jag hade inte så mkt å göra igår så jag lekte frisör. Klippte av mig håret upp till axlarna och smällde i en röd färg=) haha. Jag är ganska nöjd. Tyckte jag gjorde d bra! Det som såna fall inte är så bra är att jag våga inte ge mig på att kippa ett "fall" i luggen och sedan så är färgen (självklart) mer röd upptill än i topparna. Vet inte hur jag ska göra för å få de mer rött?! För jag skulle vilja att hela håreet va så rött som upptill..
Men men!
Jag har en sjukling här hemma idag. Han va gnällig igår å inte alls hundra. Nu har han hostat å snorat hela natten. Snoret bara rinner och han hostar tills han kräks nästan.
Så jag får helt enkelt stanna inne idag så att vi är mer krya tills imorrn istället.
Ska ta tempen, men annars verkar det ju bara va en förkylning.
Men han verkar rätt pigg iaf å kryper omkring här:)
.
Och eftersom jag ska va hemma så lär vi ju höras fler ggr idag!
Godmorgon!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :