Mitt 2011

Mitt 2011 startade på Max som alltid. Det var väldigt länge sedan jag va ledig en nyårsnatt, så vi får se om jag kommer ihåg hur man firar:)
Gick hem från jobbet redan 19 januari, så har snart varit ledig i ett år. Om man nu kan kalla det ledig.
Mitt 2011 har varit det bästa, jobbigaste,, underbaraste och mest krävande av alla år i mitt liv!
110405 dök denna lilla varelse upp i mitt liv, och han är vad mitt liv har handlat om sen dess.
han är bäst min prins!
Då till nu!
På bb!
3 månader
3
5 månader
7 månader
.
Min finaste i hela världen!
Du har gett mitt liv en ny mening och fört in så mkt kärlek i mitt liv
Jag ser verkligen fram emot ett underbart 2012!
Gott nytt år!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :