Igår

Tackar alla inblandade för en mkt trevlig kväll igår. Jag blev sådär perfekt full som man bara blir ibland. Det gick över förväntan och jag hade skoj både på förfest och krogen..
Det är inte samma sak längre å festa, men nån gång ibland, sure, skitskoj=)
Kl 03 (!) va jag hemma och det snurra ganska friskt när jag la mig ner.
Helt lyckad kväll, förutom att jag är dum i huvudet och gör av med för mkt pengar på å köpa alkohol på krogen, speciellt när jag inte har några pengar.. Men men, det händer ju inte så ofta.
.
Mathias har förövrigt sovit hela natten. Somna halv sju å vakna först halv fem, käka välling och sov till halv åtta.
Hallå? Varför gör han inte emot mig?
.
Idag blir det helchill på Körsbärsvägen. Handlat har vi gjort å nyss käkat lunch.
Vila på maten i soffan hela familjen står nu på schemat.
.
Här har ni mig i den mindre nyktra verisonen

KOMMENTARER


Åh party-Charlotte! Dig minns jag allt! Hehe ;)

2011-12-18 // 19:04:31
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :