Hemma

Då var vi tillbaka i Värmland igen.
Det är med blandade känslor, som alltid. Det är så skönt å komma hem å in i vardagen igen lika mycket som det är tråkigt att komma hem och in i vardagen igen.
Vi har iaf haft det toppenbra i Småland.
Jag har hunnit träffa alla tjejer jag ville träffa. Bara min Emma som saknades, annars komplett.
Och vet ni, jag påbörjade en text om allt som hänt men ångrade mig och tog bort det.
jag har haft det toppen helt enkelt. Fikat, festat, umgåtts, promenerat, chillat, spelat massa spel å bara myst
Jag saknar Småland å allt som hör det till.
Det är nostalgi att komma hem.
men nu är vi tillbaka hemma igen och jag har massa roligt att se fram emot närmaste tiden!
Men mest skönt är det ändå att få vara hos min man igen, alldeles för länge sen:)

KOMMENTARER


Välkommen hem :) du och din blogg har vart enormt saknad !! <3

2011-12-29 // 19:09:16

Ni är så välkomna hem igen mina kära!! Vi har saknat er enormt mycket ska du veta. Längtar till helgen :)

<3

2011-12-29 // 19:34:08
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :