God morgon

Idag när man vaknar får man ändå lite julkänsla..
det är vitt på backen, kallt och mörkt. Precis så som en svensk vinter ska vara. Och jag är verkligen en sån människa som är positivt inställt till alla årstider (mer eller mindre)
Jag gillar olika:)
.
Lilleman å jag stannar hemma idag med. Han har hostat sönder sina lungor inatt å har en grön elva under näsna hela tiden. Även om det bara är förkylning och alla andra också är sjuka så är det för honoms skulle jag inte går.
Jag tror inte att han blir bättre av all stress å stim.
Jag vill ju att han ska bli frisk.
.
Nu sover han igen iaf. Gick upp å la han i hans säng istället för att han skulle få ligga kvar på mitt bröst så jag kunde få äta frukost i lugn å ro.
Sen kommer Ia och Lova hitt om en stund med och ska tillbringa dagen med oss här hemma istället.
,
Imorrn, Småland!!!!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :