20/12

Dagen har vi som sagt tillbringat med Ia och Lova.
Mathias fick en jättefin julklapp av Lova, djur som man ska lägga på rätt ställe, som han gillar jättemycket.
Här visar Lova hur man ska göra:)
Har som vanligt haft en alldeles förträflig dag med min kära vän som jag är så glad att jag har!
.
Eftermiddagen har varit gnällig och det har inte blivit mkt gjort. Så nu har precis gnällspiken somnat och jag är i full gång med att packa.
Shit va grejer man måste ha med sig när man har små barn alltså.
Det är tur att vi har kombi och att vi inte ska åka med full bil, det hade aldrig gått:) haha.
Julklapparna som tar plats såklart också.
Trots att man är gnällig så kan man visa sig från sin bra sida ibland med
.
Nä tillbaka till packningen. Sen blir det tv mys med min man som jag sedan ska vara utan i 2 (!) hela dagar!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :