Trött kille

Lillen var väldigt trött idag. Han höll på å somna från kl 17 men vi lyckades hålla kan vaken till kvart i sju ungefär, sen gick det inte mer. Och jag har inte hört ett ljud från han sen dess.
Stackars liten att vara så himla trött. Tror bestämt att han va lite hängig. Hostar å snorar lite, men bara lite.
Jag vet redan å räknar med att det blir uppstigning runt 5 imorrn bitti, men jag tar det:)
Bara han vaknar pigg å glad så gör det inge:)
För imorrn ska vi på marknad igen.
Idag då?
Ja först va vi hos Carro imorse på en kaffe.
Sen det gamla vanliga. Fortsatt i trädgården, lagat mat, myst med min bebis, tvättat osv osv.
Nu är det kvalitetstid med min älskade som gäller.
Imorrn är en ny dag att sätta tänderna i!
.
Här är min fina son på morgonpromenaden!
Min älskade!

KOMMENTARER


Angelica

Vilken fin bild på lill killen;) han är så fin.

2011-08-27 // 07:25:21
Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :