Trädgårdsstyr

Idag har det varit fullt pådrag med trädgårdsarbete här hemma.
kl 8 gick jag ut och gjorde iordning alla förberedelser inför jordfräsen. Bort med stenar, stubbar osv.
Detta inkluderar också bl a alla plattor jag tagit bort innan.
Då såg det ut såhär
Här syns även lite av de jobb jag fixat innan med att lägga om plattor
.
Efter att Fredrik satte igång så blev det såhär
.
Och sedan när just detta va klart så blev det sådär:)
.
Nu ska det bli fin gräsmatta här istället. tyvärr hann vi inte så gräset innan det började ösregna, så vi hoppas att det går imorrn.
Även plattor och grunden till vedförrådet är nu fixat
Vi är mkt hurtiga och duktiga vi.
Det är det vi hunniit idag. Vi tog sedan alla 3 ett bubbelbad för å värma oss och ta bort lort och svett.
Mys med lillen i regnet och lite fix här hemma.
Mathias sover ju nu och jag har precis fixat iordning mina fotoalbum då det kom över 100 nya fräscha kort i brevlådan idag. KUL!!
Imorrn blir det fortsatt i trädgården och jag måste hinna med å springa också. packning inför helgen med.
Sen drar vi ju!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :