Tidig morgon

Ja idag har vi varit vakna sedan strax före 5..
När vi gick upp så grät lillen massa, snora, hosta och såg verkligen dödssjuk ut. Stackarn!
Vid halv sju somna han om i soffan, och då passa jag me på å slumra en timme. När han vakna igen så är han helt pigg å ler, skrattar, leker osv.'
Vad är detta för "sjukknäppar"?
Han ser verkligen  dödssjuk ut under den är stunden, och det har hänt flera gånger. Jag fattar inte! Men men, det är ju skönt att han bara är sjuk så korta stunder iaf:)
Nu sitter han å leker i gåstolen å jag har käkat ffrukost å druckit kaffe.
Nu vill jag bara att mannen ska vakna så att jag kan få göra mig iordning i lugn å ro!
Trevlig dag på er allihopa!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :