Samma samma

Enformiga inlägg om hur mina dagar ser ut. Och inget undantag denna dag:)
Fixat klart iaf ett ställe i trädgården men sten, det blev ok. Kommer se bättre ut med gräs sen.
Fixat lunch, gosat med mina prinsar och varit ute å sprungit.
Nu går faktiskt aggerudsspåret lite för lätt eller va man ska säga. Jag måste hitta nått annat. Kan ju börja ta 2 varv där nere annars, men vill inte göra det slutet två ggr. Kanske ska vända innan sista biten iofs:)
Matte är pigg å glad idag med. Och han har inget ont. Vi har klämt å känt på hans näsa och han reagerar inte på det. Men blå är den. Och det försvinner ju. Så ingen större skada skedd (peppar peppar)
Nu står han i sin gåstol och pratar som aldrig förr. han e så go min älskade!
Imorrn bitti ska jag ta en promenad till jobbet för att tala med Christer som kommer dit (min chef) sen får vi se om jag hinner med en sväng till babycafeet innan viktväktarna. Och efter det blir det en tur till svärföräldrarna.
Fullt upp hel enkelt, kul d:)

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :