Pigg?

Det blev en senare morgon är väntat. Strax efter 6 gick vi upp så det var helt ok. Menn vi låg å va lite halvvakna från 4. Men vi gick iaf upp och kramades lite i soffan då lillen inte är helt kry.
tempen visade 37,5 så det var ingen fara, men lite hosta å hängig iaf.
Vi va upp nån timme innan han somna. Då la jag han hos Fredrik och snörade på mig löpardojorna.
Var ute å sprang en halvtimme,duscha, käkat frulle, målat naglarna och nu är kaffekoppen full.
Och klockan är bara 09,20. Fröken effektiv johansson!
Men skönt. Nu har jag gjort de jag "måste" idag så att man kan slappa resten av dagen om man vill.
marknad står på schemat idag, sen blir jag visst gräsänka ikväll. Då ska jag ta hand om min hängiga son och gå och lägga mig jättetidigt med honom, sova gott och vara pigg imorrn.
Det är mina dagsplaner!
Vädret ser ju bra ut så jag tror dagen blir great!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :