Morgonsvammel

Nu har tröttheten kommit ifatt mig. Återigen vakna tidigt idag, nu börjar väl dessa extremt tidiga morgnar och trötta ögon som alla pratar om. Helt ok kan jag känna om vi byter ut alla vakna tider på natten. Men bägge två, nja..
Jaja, jag har ju klarat mig länge iaf:)
Vill bara få i han lite gröt eller liknande på kvällarna så att han står sig på natten, även om han vaknar då så är det bara nappen antagligen å man slipper sitta å amma å halvsova flera ggr per natt.
.
Har tittat på 3 vädersändningar på tv sen jag vakna. Och varje gång har det varit olika. Det ska både bli ösregn och sommarvärme i helgen tydligen.. Blir lätt å planera det. Funderar på marknad på lördag om vädret tillåter.
Idag vill jag ju fortsätta lägga plattor i trädgården så det får gärna inte komma nått regn. Men det har regnat inatt visst så det är blöt, fan!
Kroppen känns iaf helt ok efter gårdagens aktiviteter. Undra hur jag ska röra på mig idag?! Funderar på å damma av min träningscykel som står där uppe, men man får ju så jävla ont i stjärten första gångerna man cyklar på den:)
.
I-landsproblem och bara en massa pladder blir det visst här, men så blir det ibland.
.
Igår fick vi ett fint brev i brevlådan. Det var till Matte:) Såg så gulligt ut när det var adresserat till honom
.
Och det var nått så kul som ett 1-års kalas vi blev bjudna på. KUUUL!
Så nu ska vi börja gå på barnkalas:)
Vårat första blir till Ville.
.
Vad köper man till en 1-åring?

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :