Morgon

Lillemannen somnade redan 19,15 igår, men han sov tills nyss och vi har precis kommit upp.
Fredrik är krasslig, jag vakna med halsont och lillen ligger på golvet och snorar å nyser. Sjukstuga idag verkar det som. Eller så är vi bara "morgonsjuka".
Det har inte varit nån bra natt. Vi har varit upp 01,03,04,05 och sen upp vid 06. Vi är bara uppe 5 min varje gång men sömnen blir störd och man får inte riktigt sova. Varför är det såhär? Och varför tar det inte slut?
Nu är det ok när Fredrik kan gå upp på morgonen ibland så att jag får sova lite. Men på måndag börjar han jobba å då får jag gå upp varje morgon och varje natt =/
Ändå åt Matte massa gröt igår vid halv sju så mat tror jag inte så mkt på. jaja, det går väl över nån gång.
Nu börjar han gnälla. Dax å morgonmysa. Sen får vi se hur mkt vi kommer iväg på idag.
Ha en trevlig dag!

KOMMENTARER


Namn :
Kom ihåg

Kontakt/hemlis : (bara jag som ser)


URL/bloggadress :


Vad har du på hjärtat? :